lauantai 10. lokakuuta 2015

Terve

Terve. Minä olen Pikku Square. Tervetuloa uuteen blogiini.

Kuten esittelyssäni sanotaan,

olen yksinhuoltajaäiti. Lapseni isä on afrikkalainen.

Olen queer. Eli en ole hetero. Teknisesti ottaen olen biseksuaali, mutta olen havainnut siihen ilmaukseen (kuten tarkkoihin määritelmiin ylipäätään) liittyvän paljon ongelmia, joten en yleensä käytä sitä.

Olen opettaja. Tarkemmin sanoen opetan maahanmuuttajille suomea.

Olen myös ortodoksikrisitty ja usko on tärkeä osa elämääni. Sanomattakin lienee selvää, että katsontokannaltani olen siitä liberaalimmasta päästä. Rautalangasta: en usko, että homot ja muslimit joutuvat helvettiin.


Tässä blogissa kirjoitan ihan mistä ikinä haluan. Awesomeness ei tarkoita, että aiheet olisivat aina helppoja ja iloisia. Välillä se tarkoittaa, että heitän juuri niin urpoa läppää kuin livenäkin.

Terve ja tervetuloa.

1 kommentti: